hemma och ska snart dra igen

provet vill jag helst inte prata om, det var det svåraste provet jag någonsin gjort. sen slutade jag 12.35, då mötte jag upp min prins, han ville prata med mig. sen skulle han äta så jag hängde med och åt. träffade min sötnos matilda på lunchen! pratade om festen bland annat. alla snackar om den nu, helt gaaalet! kommer bli så jävla grymt. årets höjdpunkt. wiiiie.. kom hem för ett tag sen och ska snart dra igen. ska på jobb mötet, vet inte om jag kommer kunna träna ikväll.. mötet slutar typ 7, sen måste jag ta tåget till knivsta och träningen börjar 8. kaaaos. men nu måste jag gå och göra i ordning mig. pussss. hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0