hos min prins

igår var jag och amanda på bio, vi såg bounty hunter, den var helt okej, jennifer aniston gör ju trots allt alltid bra filmer. sen träffade jag min prins på tåget och vi åkte hem till mig. han sov kvar och idag skulle jag egentligen träffat matilda och nicolina för att planera festen men vi får ta det på onsdag istället! nu är jag hos älsklingen och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. kanske städa hans rum som inte blivit städat på 3 år (?) ;) ikväll ska vi nog spela fotboll, grymt! förresten så börjar ju lovet idag, så jäkla bra! en sak som jag vet att jag ska göra på lovet är iallafall att träffa malin, saknar henne så himla mycket!

vår låt ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0