jag är världens lyckligaste tjej

jag måste vara världens lyckligaste tjej, för jag har världens finaste pojkvän. det finns ingen människa som är som honom. det är helt sjukt hur kär jag är, jag har aldrig haft såna här känslor för någon. jag vet att jag skulle må hur dåligt som helst utan honom och därför är jag så rädd att förlora honom. det kommer hålla hela livet om vi kämpar, för jag vill inte leva med någon annan. för mig är du perfekt baby. du är så omtänksam och helt underbar. jag älskar att somna i din famn, på ditt bröst. känna din nakna kropp mot min. det är det bästa som finns. jag trodde aldrig att jag kunde älska någon såhär mycket. imorse vaknade jag av att min baby sa "älskling", tittade upp och insåg att han har gjort frukost på sängen åt mig. han är helt perfekt! man brukar säga att ingen människa är perfekt, men jag vet att min baby är det! hela morgonen har vi legat i sängen och bara hållt om varandra, det har varit min bästa morgon någonsin, jag lovar! det är nu jag inser hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag inte skulle klara mig utan han. så baby om du läser dethär, ska du veta att du är "the love of my life"

Kommentarer
Postat av: alixander

y00 baby!! du är så underbar vet du de! den här morgonen var helt klart bäst! du och jag förevigt!



alexander<3josefine

2010-04-21 @ 13:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0