summary

skärpning jossa! nu har jag verkligen varit urkass på att blogga. fredagen var min värsta dag på länge, då hände allt som jag inte ville hända. vill bara tacka amanda, för allt stöd! har aldrig varit så ledsen. mår fortfarandre dåligt och kommer göra det ett tag framöver. på kvällen åkte jag och nickan till IKEA, COOP, och ÖB bland annat. vi köpte allt som behövdes till festen och det gick väl på en tusing ungefär, sen drog vi hem och då sov min älskling hos mig. på lördag drog vi upp och fixa i lokalen och det var min stressigaste dag någonsin, sen på kvällen hade vi äntligen vår efterlängtade fest. DEN VAR GRYM! kommer aldrig någonsin glömma den. sen sov min älskling hos mig på kvällen och sen på söndag morgon drog vi upp och städade lokalen. va inte där så länge utan vi fick dra hem ganska sanbbt! på söndagkvällen spelade jag match, va lite lagom bakis men det gick ganska bra endå, vann derbyt med 2-1! i måndags efter skolan åkte jag hem till min älskling och lite senare på kvällen tog jag och och älsklingen moppen till kista, där vi tittade på bio. påvägen dit när vi åkte vi förbi edsberg/malmvägen då brann ett hus, sjukt mycket. sen sov jag kvar här och imorse skjutsade min älskling mig till skolan. och nu sitter vi hemma hos han igen, med chips&dipp och ska snart titta på barcelona. imorgon är vi förövrigt lediga, ha en bra kväll. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0