min hjärna lever sitt eget liv, mitt hår lika så

jag fattar ingenting av naturkunskap, varför läser man ens det ämnet? jag har pluggat i flera timmar nu och mitt huvud säger nej! vad fan är det jag läser? aja får väl fortsätta läsa och hoppas att jag kanske fattar snart. det är liksom inget litet prov, det är på 55 sidor typ. DÖDA MIG! jag som ville träffa älsklingen imorgon och kunna träna, men icke sa nicke, måste plugga.
dessutom har min pappa tagit fram min cykel nu, great! nu kan jag och ida börja bika till station. så himla härligt! dom där 5 extra minutrarna är jätteviktiga på morgonen.
och igår somnade jag med blött hår och herregud, nu lever det sitt eget liv.. ibland är det otroligt lockigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0