myspys

kom precis upp från badet. min bästa prins hade fyllt badkaret till mig,
tagit in en lampa och gjort det jättemysigt i badrummet. sen låg vi där
i kanske en timma och bara mös och höll om varandra. det är såhär
det känns att vara kär. nu ska vi titta på ratatouille och äta glass och
chips&dipp. mums... spenderar dagen här imorgon också. tar kanske
en springrunda medan prinsen tränar. förresten så är det barcelona
mot arsenal imorgon, "en mycket viktig match" kommentar från
alexander rovira. hehe töntig pojkvän man har!
förresten tidigare idag var jag, alex, carli och olpa och spelade fotboll
i trollholmen, och ååååh vad jag och alex krossade dom! SKÖNT!

och carli? KÄÄÄÄÄFT!
godnatt&sov gott alla tjockis ätare där ute! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0