nattblogg

gjorde jag rätt beslut? eller kommer jag leva hela livet med att jag gjorde något som jag trodde var bäst för stunden? det är så mycket beslut man gör i livet, jag undrar många gånger om jag gör rätt. det finns så mycket som jag har gjort för andra, som jag själv inte velat, men gjort för att andra tycker att det blir bra. jag förlitar mig alldeles för många gånger på vad andra tycker och glömmer bort vad jag själv mår bäst utav.
och allt detta tjat om min vikt också. jag är inte för smal. det vet jag själv om. jag vill se ut såhär så om alla bara kniper igen och låter mig bestämma och leva med min egen kropp. jag vet att jag tränar mycket och behöver mat och jag gör verkligen mitt bästa och försöker att äta. jag vet att mamma och pappa är oroliga över mig, men så farligt är det inte. det är bara att jag kan glömma en måltid då och då eller äta lite sämre än normalt. men jag kan inte göra något annat än att försöka. jag har liten magsäck och det har jag haft hela mitt liv. och jag bättrar mig så gott det går. punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0