oooont

åh vad det gör ont i min mage. sinnes! det värker och har sig... känns som jag är nervös inför något men jag tror bara att jag åt för många choklad doppade jordgubbar. eller så är det bara mensen som spökar.. tror jag ska gå och sova alldeles snart och hoppas att värken går över.
har varit med malin idag, och det har varit hur mysigt som helst. pratat om allt möjligt, myst och bara tagit det lugnt. vi tittade på new moon, och den filmen är under all kritik, sämsta jag någonsin sett. jag fattade ingenting! absolut ingenting! sen har vi bara ätit massa gott och tittat på gamla bilder och läst gamla dagböcker. lite omständig har jag nog trots allt varit. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0