söndag

vaknade imorse av en jäkla telefonförsäljare, blir tokig. hur kan man ringa klockan 11 på en söndag morgon? sen tittade alex förbi, fick sina converse av mig, en liten present bara. sen åkte vi och tittade på rik/mik som spelade match på konstgräset. blev helt chockad, känner inte igen laget längre. varken spelarna eller taktiken. men det var gosigt att få krama om alla gamla vänner! sen rörde vi oss hemåt och åt fläskfile, mums. sen började min prins känna sig dålig, så jag fick bädda om honom och ligga och pilla honom i håret. väntade på att han skulle somna men den jäkeln somnade aldrig. nu har han precis åkt hem och jag ska alldeles snart ringa matilda. sen borde jag börja läsa igenom naturkunskapen lite granna. hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0