söndagsångest

1. Fullständigt namn: josefine mikaela stomberg
2. Ålder: 17
3. Vart bor du: centrum av rosersberg, om man kan säga så?
4. Bor tillsammans med: min mamma och pappa, emelie har ju flyttat
5. Husdjur: räknas fiskar?
6. Färg på ditt hus/lägenhet: grönt, grått, mörkblått?
7. När är du född: den 2 februari 1993
8. Klass: EQU 09
9. Vilket år tar du studenten: 2012, nedräkning
10. Något jobb: kiosken på golfen?
11. När ska du sova ikväll: sent
13. Duschat idag: nej, igårkväll
14. Kramat någon idag: min prins
15. Pussat någon idag: min prins
16. Vad har du ätit idag: knappt någonting
17. Dagens kläder: tights och tjocktröja
18. Dagens smink: inget alls
19. Dagens sötnos: måste bli matilda
20. Dagens roligaste: lydia charmar alla
21. Har du många vänner: har tillräckligt
22. Hur många har du kysst: oj, inte många
23. Vem kramade du senast: min prins
24. Vem föredrar du tjejer eller killar? öh, va?
25. Hur många har varit otrogna med dig: ingen hoppas jag
27. Har du pojk-/flickvän: lyckligt förälskad
28. Vem pratade du i telefon med senast: min prins
29. Vem fick du senast sms ifrån: min prins
30. Vem irriterar du dig på just nu? en falsk brud

FAVORIT

31. Film: lätt, sommaren med göran
32. Låt: min och alex, collide
33. Mat: nudlar
34. Dryck: juice
35. Färg:
svart, rosa
37. Stad: stockholm?
38. Land: turkiet
39. Ämne i skolan: idrott
40. År: det som är nu?

SENASTE

41. Personen du tänkte på: alexander
42. Gången du kysste någon: idag
43. Gången du spydde: kulturnatten med nicolina
44. Gången du grät: idag
45. Pizzan du åt: två eller tre veckor sen?
46. Gången du var i Göteborg: förra sommaren
47. Gången du var i Stockholm: fredags
48. Gången du var full: förra helgen
49. Gången du var på konsert: minns inte
50. Personen som såg dig gråta: alexander

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt: tycker båda är läskiga
53. Ute och festa eller hemma och mysa: beror på sällskapet
54. Tvspel eller Dataspel: trivs vid datan
55. ledig eller inte? vad tror du?
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: facebook
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel: Big Brother
60. Svart hår eller blont: hugget som stucket
61. Blåa ögon eller bruna: bruna
62. Choklad eller lakrits: lakrits
63. Göteborg eller Stockholm: göteborg
64. Höger eller vänsterhänt: högerhänt
65. Coca Cola eller Fanta: dricker aldrig läsk typ
66. Pizza eller kebab: pizza
67. Randigt eller Prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: LEVA!

ANTAL

70. personer du älskar: bara min baby
71. Personer du hatar: inte alls många
72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: några stycken
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: hm.. låt mig räkna
74. Glassar du ätit på en dag: alldeles för många
75. Festivaler du ska på detta år: HULTSFRED
76. Gånger du haft minnesluckor på: minns jag inte
77. Gånger du har slagits: jag är inte den typen av person
78. Personer du saknar just nu: en hel del
79. Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång

VEM

80. Vill du kyssa nu: min alexander
81. Ska du träffa imorgon: min tjejor
82. Sjöng du senast för: INGEN!
83. Hade du senaste en msn konversation med: pratar med folk just nu?
84. Spelade du tv-spel med senast: spelar inte tv-spel
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: hm.. pappa?
86. Vill kasta en sten i huvudet på: har inte tänkt så långt
87. Förtjänar att dö: alla som har dödat någon
89. Ville du sova jämte inatt: vill alltid vara nära min prins

VAD

90. Gör dig glad: alla roliga människor
92. Vad vill du helst göra nu: titta på film och lägga mig i sängen
93. Önskar du att du slapp göra: städa mitt rum
94. Vill du ha nu: en miljon kronor
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: massor av pengar
96. Längtar du till: att få spela fotboll
97. Tycker du om dina betyg: gör alltid mitt bästa
98. Ångrar du i ditt liv: allt för mycket
99. Är det bästa som hänt dig: allt som har hänt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0