vårdag

åh vilken mysig dag det har varit idag, känns verkligen att våren är här nu! jag och älsklingen vaknade ganska tidigt, emilio (alex lillebror) var jätteledsen och skrek imorse sen kunde vi inte somna om. sen drog jag och alex till ip, rotebros fotbollsplan, lira lite och drog vidare till ted, där sebbe också var. "vi" skulle hjälpa till att laga sebbes moppe, men jag satt i solen och mös. ringde till amanda och hon kom också över. satt där ett tag, sen åkte vi ner till ip igen på deras moppar. sen kom det fler och fler killar som skulle spela fotboll och jag och amanda och massa andra brudar satt på sidan och titta på. sen blev det lite kyligt och jag och alex drog hem. duschade och har precis ätit. sweeet. ikväll ska alex träna och jag ska titta på den träning, kanske drar förbi amanda en snabbis och hämtar en sak. får se om hon är hemma då! sen är det barcelona ikväll! det var allt för mig. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0