your the best

kom precis hem, åh herregud va mysigt det har varit. även fast det bara va en dag, så fick vi komma bort från allt och bara vara med varandra. jag älskar verkligen min bästa alexander, vet att utan honom hade jag inte velat leva vidare, känns som att jag skulle vara halv utan dig. vi har haft det tufft en litet tag nu, men jag vet att det bara kan bli bättre. för min kärlek till dig är obeskrivlig! deras stugan var iallafall större än jag trott, typ lite mindre än vårt hus. ingenting va renoverat och det är precis så det ska vara, det är då man känner att man kommit borta från det vanliga. det fanns inget vatten i kran eller någon toalett, bara ett dass. charmigt ;) nu ska jag packa upp, duscha och fixa mig. sen kommer amanda hit och äter tacos. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0