min helg

fredag: jobbade mellan 7.30-18.00 alltså 10,5 timmar. det var det mest slitsamma passet i hela mitt liv. jag sålde säkert 300 korvar! smsade lite med min älskling under tiden och han berättade att han åkt hem och sen en liten stund senare kommer pappa upp till jobbet och då kommer alex bakom, snacka om att jag blev chockad. blev hur glad som helst och förvånad, trodde verkligen att han hade åkt hem. sen när jag hade slutat, träffade jag matilda och nican och vi åkte till sätuna parken där alla från arlanda gymnasiet hade sin "avslutningsfest". va bara där en halvtimma typ, sen åkte jag till älsklingen och sov där.
lördag: vaknade upp hos min älskling och lite senare åkte vi och sökte jobb till alex, säger bara vilken fegis han är :) sötnosen då... sen åkte jag hem när älsklingen skulle spela match för att jag skulle till johanna på grillmys. det var verkligen jättemysigt och kvällen slutade med att vi tittade på mr & mrs smith. underbar film.
söndag: vaknade ungefär klockan 6 på morgonen av att älsklingen kom och överraskade mig, låg och sov och han kom och kröp ner hos mig, han somnade direkt och jag låg och höll om honom ett tag. det var mysigt, blev så glad att han kom! sen vid 11 åkte vi och tittade på min match, slutade 3-2 till oss, härligt! fortfarande serieledare! :) nu är vi hemma hos mig och ska alldeles snart spela lite bingolotto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0