11.30

vi försovde oss imorse, vi hade fem minuter innan vi skulle gå till bussen.
stressigt, men vi hann, vi kom inte en enda miunt sent till skolan, även
fast vi tog ett senare tåg än vanligtvis. hade idrott två timmar, step up
och dans. det var lite anstängande även fast jag trodde det inte alls
skulle vara det. sen åkte jag till sollentuna c, och köpte lite örhängen
till mina 6 hål, jättefina tycker jag :) och kom precis hem nu,
har nyss ätit knäckbrödsmackor och ska alldeles snart sätta mig
och plugga, både lite engelska, matte och kontrollera naturkunskapen.
duktig tjej jag är.

lite om ikväll, kan inte säga allt för mycket, eftersom mamma läser min
blogg, men vi ska överraska henne. berättar mer imorgon. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0