alexander rovira

jag älskar att ligga och titta på dig, jag älskar att få ögonkontakt med dig,
jag älskar att pilla i ditt hår, jag älskar att röra din kropp, jag älskar att
känna dina läppar mot mina, jag älskar att känna din värme, jag älskar
när du håller om mig, jag älskar när du tittar på mig, jag älskar att somna
på ditt bröst, jag älskar att dela säng med dig, jag älskar att skratta tillsammans
med dig, jag älskar att min familj älskar dig, jag älskar att du jämt tror att du har
rätt även fast du vet att du har fel, jag älskar att du hatar att bråka, jag älskar
att du är charmig, jag älskar att du alltid tänker på mig i första hand, jag älskar
att du alltid finns i mina tankar, jag älskar när jag ser att jag fått sms av dig, jag
älskar när du är osäker, jag älskar när du ler, jag älskar ditt utseende, jag älskar
att se dig i skolan, jag älskar att höra din röst, jag älskar att veta att du är påväg
hem till mig, jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Din pojkvän

ååh älskling, de finns ingen gulligare än dig. det kommer vara vi tills mina sista andetag, jag älskar dig mer än någonsin <3

2010-03-18 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0