brist på annat

 

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: något sött eller surt
Är det nåt du absolut inte äter: aldrig korvstroganof
Kläder just nu: jeanstights och tröja. stor halsduk och brillor
Musik just nu: fireflies
Vad sa du senast: ja, men jag har ringt honom!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken: vill leva i nuet
Sommarplaner: hultsfred är det enda som är spikat

Fisk eller badkruka:
skulle vilja säga fisk, men är nog badkruka
Saft eller alkohol: alkohol

Hur många kuddar sover du med: fyra
Favoritväder: utomlands varmt

Morgon- eller nattmänniska: inte morgonmänniska iallafall, men skulle inte vilja påstå att jag är nattmänniska heller
Sparare eller slösare: denna månad, slösare tror jag
Bästa film: when a stranger calls
Kommer du ihåg din första kärlek: mycket väl
Älskar du honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: ja, det händer mirakel hela tiden
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: tyvärr
Snarkar du? nej det gör jag väl endå inte? :)
Stjärntecken? vattuman
Rädd för insekter? töntigt rädd
Äckligaste insekten: myror
Största svaghet: har svårt att låta folk försvinna ur mitt liv
Chips, morötter eller godis? godisgris
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har haft piercing i naveln två gånger. jag tänker tatuera mig i nacken, på handleden och magen. ev foten

Är du rädd för blod? blä
Gillar du att sjunga? bara i duschen
Anser du att du är stark? nja, kan jag väl inte påstå
Brukar du sola? inte längre
Vad gör du om du får hicka? säger "hicka kom" om och om igen
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? väldigt ofta!
Kaffe, te eller inget? smakar bajs
Har du en besatthet? ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0