duktig tjej

är helt klar med mitt arbete nu, känns så otroligt skönt, nu är det egentligen bara att skicka iväg till läraren men
mesig som jag är, vill jag att proffset (matilda) ska läsa igenom och fixa till de lilla felen. väntar bara på att matilda ska svara. är ganska klar med redovisningen också, kommer nog gå ganska bra hoppas jag, nu ska jag bara läsa på lite till och sen kör vi. ikväll kommer min prins hit och sover, mysigt. då ska jag redovisa en gång för honom om jag vågar. och sen är det en grej till, har pratat lite med mamma och pappa nu och jag har bestämt mig för att jag ska bli bättre på att stå upp för mig själv, inte mesa ur och säga förlåt jämt. för om jag inte står upp och säger ifrån får jag sådan skit som jag inte förtjänar och det har jag fått alldeles för många gånger nu ;) jaja tillbaka till verkligheten, imorgon har jag bara två timmar engelska, en timma bild och mentorstid, sen slutar jag 12.10, superskönt :) då åker jag in till min frida i stan och myser. sen åker jag hem till min prins och sover där. vet inte om jag kommer blogga något mer varken ikväll eller imorgon, isåfall hörs vi imorgonkväll. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0