dumma is

kom precis hem från skolan, höll på att ramla ett antal gånger.
kan inte denhär isen smälta bort nu och låta sommaren komma?
börjar bli less på dethär kalla och tråkiga vädret. hade idrott
alldeles nyss, åh herregud vad roligt det var, det var brottning och
jag tror att jag och amanda var sämst av alla. vi gjorde massa konstiga
övningar till ingen nytta. men vilan var nog ändå bäst! nu ska jag plugga
järnet, både hälsa och matte! ikväll ska jag förövrigt ringa min baby och
förhöra honom på idrotten. blir intressant och se hur mycket han fattade
av den texten. ikväll ska frida fixa min design och en header, intressant!

skriver senare ikväll. puss


gotland-09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0