i´m the best

matteprovet gick kanon, både förvånad och nöjd över hur det gick.
idrottsprovet gick också bra, det var lättare än vad jag trodde och
det kom inte ens hälften av allt man pluggat på. menmen...
efter skolan drog jag och baby hit, hann bara vara 1 timma
innan jag skulle åka på löpningsträning. sjukt bra var den,
jag också för den delen. sprang tills mina ben inte orkade mer.
min baby stannade kvar här så länge och påvägen hem från träningen
övningskörde jag, på motorvägen :o jag körde i 110 och det kändes
som att bilen skulle åka av vägen eller att jag och pappa skulle glida
ur bilen. klarade hela vägen hem, utan ett enda problem, duktigt!
när jag kom hem, låg min baby och sov, väckte honom och sen
åt vi lite kvällsmål och fika paj. mums.
nu åkte han precis och jag sitter här själv, funderar på att vira in mig
i mitt varma täcke och bara gå och lägga mig. imorgon ska jag träffa
amanda. nej nu räcker det. godnatt därute, puss
ge mig sommar nu, vill kunna använda somriga kläder igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0