i wanna do bad things with you

engelskan idag gick bra och jag överlevde simningen med ett mvg, känns bra och är stolt över mig själv. men mina ben va helt döda efteråt, amanda är inte särskilt tung att livrädda men fy va jobbigt det var. sen väntade jag ungefär en halv timma på min prins och efter det åkte vi hem hit till han. vi gick ut och sprang nästan direkt, bra baby! sen åt vi och alldeles nyss var vi förbi mig och hämtade lite böcker. han ligger och tittar på fotboll och antar att jag snart ska lägga mig bredvid honom, senare ikväll tror jag att vi ska titta på film, tog med några stycken och får se vilken det blir. imorgon börjar jag som vanligt, 8.20. har matte och sen naturkunskap och sen slutar jag. skööööönt! nej nu ska jag gå och lägga mig i sängen. pusssssssss

Kommentarer
Postat av: stephanie

söta ni är

2010-03-31 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0