inneboende

godmorgon, vaknade för ett tag sen och insåg att min inneboende inte försvunnit, jag hoppas att det inte är farligt att ha en vagel på ögat, det gör ont men vad kan man göra åt den? amanda sa att om jag gnider lite guld på den så borde den försvinnna, men den har inte gjort det hittills. kom precis ut i duschen och ska snart gå ner och äta frukost och sminka mig. har ingen aning om vad jag ska ha på mig, stressigt.
har bara två lektioner idag, först två timmars bild och sen en timma engelska, så jag slutar halv 12 idag. kan det bli bätrre? efter skolan åker amanda och jag hem hit och myser och kanske pluggar lite om det kommer upp på tal, jag tänker dock inte säga något. på engelskan är vi i datasalen, tror jag kanske slänger in ett litet inlägg då, men måste verkligen jobba också, redovisning på tisdag och jag kommer inte långt med mina 6 rader.
nu ska jag gå snart, paaaaanik

jag, elin och amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0