jag är besatt

det finns en sak som jag är helt besatt av. det kan låta hur löjligt som helst nu, men det bryr jag mig faktiskt inte om. jag älskar nivea:s pearl och shine läppsyl, det är både bra för läpparna och det ger en rosa nyans. jag tycker att det är jättefint, men också för att utan läppsylet blir mina läppar torra. så nu kan jag inte sluta använda det i vilket fall som helst. det värsta av allt är att dom slutat sälja just det som jag använder och börjat med en nyare läppsyl som heter pearly och shine, det är inte alls samma sak. det är alldeles klibbigt och glittrigt. jag blir helt tokig, hur kan dom sluta sälja mitt läppsyl? jag lovar att om jag ser någon affär som har detta läppsyl kommer jag köpa med mig så många jag kan. okej, nu slutar jag innan jag börjar låta som en psykopat.


                 det här är det riktiga                             det här är det dåliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0