josefinicolina

pratade nyss med nican i telefon, det var mysigt hon är så lugn och har alltid så mycket
att berätta. vi pratade egentligen om allt mellan himmel och jord, men mest om festen
och Hultsfred. känns skönt att hon och jag känner samma oro inför allt smuts och orenhet.
jag vet inte hur jag ska klara mig utan att duscha regelbundet. jag gillar ordning och reda
men klart att jag också har skitigt då och då. det kommer bli ett sjukt äventyr som jag aldrig
kommer att glömma iallafall. LÄÄÄÄÄNGTAR! snart ska jag gå och byta om inför löpningen
och kolla igenom engelskan vi har tills imorgon. pusssss

Kommentarer
Postat av: Lixy

Hej, får jag fråga hur länge du har bloggat?

2010-03-31 @ 21:07:53
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0