love you guys

kul att statistiken bara ökar och ökar, fortsätt så.
och kul med kommentarerna, GO ON!

städade nyss mitt rum och herregud va mycket saker man
återfår. hittade en hundralapp i ett par jeans, blev helt överlycklig.
är ju trots allt 100 kr rikare, hittade mitt ena örhänge som
jag letat som en galning efter under sängen och sen i garderoben
hittade jag ett par tights som jag glömt bort att jag hade. det gjorde
min kväll. det låter som jag har haft hur stökigt som helst,
men det har jag dock inte, bara lite grejer här och var
som gömt sig. sweet. nej nu funderar jag på att gå ner,
ta något att äta och sen plugga lite engelska och kanske lite
matte om jag orkar, vilket ser ganska mörkt ut.
mina fina tights som låg gömda i damm. HÄRLIGT att ha er tillbaka
i garderoben. från HM.
imorgon får vi dessutom lov, fy va härligt! 10 dagar innan
man ska tillbaka till rutinerna. great. imorgon slutar jag 12.35 då
åker jag hem och packar, för att sen åka till alex. vi ska ut till hans
landställe över torsdagen och halva fredagen. det är bara jag som åker
hem på fredag. är hemma runt åtta och då kommer mandisen hit
och äter tacos och sen drar vi vidare på fest. GRYMT. sen spenderar
jag hela helgen med min amanda. pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0