min hjärna är så gott som död

nu om max en halvtimma är det färdigt, claro, finito, finish. det känns så jäkla härligt.
vi greja det amanda! dagens plus, men min hjärna är dock helt död, sliten och trött.
har suttit med denhär jäkla naturkunskapen hur länge som helst.
alex sitter och spelar cs, jag lovar att han har för mycket energi, har aldrig träffat
en människa som har så mycket energi som han, helt adrenalinsjuk...
snart ska vi fika med alexs familj, mysigt! väntar bara på att uppgiften ska bli
helt klar, så kan det försvinna från hjärnan. imorgon har jag bara idrott,
eller ja idrott till tio över tio och håltimma till 3. så jag skippar matten sista lektionen.
gör det som ska göras på lektionen hemma istället. superskönt. imorgonkväll ska jag
göra en sak, kan dock inte säga vad, men det har jag lovat. kommer bli mysigt.
men jag skriver mer imorgon när jag kommer hem vid 11. då ska jag även plugga.
pusssss och godnatt. sleep tight!

och carliiiii, KÄFT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0