snö?!

hur fan kan det snöa nu? det är snart april, det ska vara vår. den var ju påväg, bara runt hörnet ju. det suger att matcher blir inställda, att vårjackor och vårskor, kastas in i garderoben igen -.-

min helg och vecka.
lördag:
träffade min gulliplutt amanda, åkte in till stan.skulle bjudit henne på mat och bio, just som tack för åre
och för att hon är en underbar vän. när vi kom in kikadevi lite i affärer, gick och skrattade åt andra människor och
åt varandra. åt supergod mat i kungshallarna, har aldrig ätitkyckling och avokadosås förut, men det var himla gott :) sen skulle vi kolla vilken bio vi ville se, men vad tror ni?det fanns ingen som tilltalade oss, men vi bestämde att vi i veckan ska se jennifer anistons nya film. myspys. sen efter stan åkte vi hem till mig, och därefter vidare till väsby, hängde på pressbyrån ett tag, yeah! nej det var väl bättre än att stå ute i kylan. vi drog hem till amanda och dendär bussresan, ska vi inte tala något mer om. punkt slut. vi halv 12 mötte alex upp mig och vi gick hem till honom och sov.
söndag: vaknade upp i alex famn, det bästa som finns. sen gick vi ner och åt frukost, och sen drog jag hem. du är bäst baby, finaste killen på jorden. och nu sitter här hemma och ska snart börja med engelskan, är redan nervös inför engelska redovisningen som är på tisdag, blä! ikväll ska jag träffa matilda och nicolina, planera lite saker.
måndag: plugga eng och förhoppningsvis träna om det går!
tisdag: träffa min sötnos frida, mysa i stan och kika affärer. sova hos min prins.
onsdag: plugga naturkunskap och eng, löpträning, LÄNGTAR! jag har insett att jag älskar att springa, ibland funderar jag om jag valt helt fel idrott, kanske borde blivit löperska? ;)
torsdag: kanske umgås med bästa syrran och sova hos min prins.
fredag: först träning, sen ut med amanda i stan? :)
lördag: mys med laget och sen 3 månader med baby
söndag: recovery


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0