till josefine från alexander

Älskling jag vet att du inte kommer gilla detta, men kunde lista ut vad lösenordet å allt var. Jag vill bara att du ska veta att du betyder oerhört mycket för mig, varje sekund med dig känns som en evighet. Att bara få ligga brevid dig i sängen och titta in i dina vackra gröna ögon, det gör min dag perfekt! Du är tjejen jag älskar mest av allt på hela jorden, tjejen jag inte lämnar för någonting, allt känns så bäst baby. Varje gång du tar tag i min nacke å kramar om mig och säger att du älskar mig, dem sekunderna går inte att beskriva med ord. Min kärlek till dig är så stor, så underbar! Josefine Stomberg, Jag älskar dig, verkligen på riktigt! Från din pojkvän alexander ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0