världens bästa kompis

det finns ingen person som jag tycker om så mycket som dig.
jag hatar att vi glidit ifrån varandra nu när vi går på olika skolor,
du är den enda personen som känner mig helt, och vet mest om mig.
du är min bästa kompis. jag vet att allt jag säger till dig stannar hos dig
och tvärtom. jag saknar dig hur mycket som helst. du har den finaste
personligheten. du är så äkta, så glad och så underbar. jag älskar att
vi kan sitta och skratta åt varandra skratt hur länge som helst. jag vet
att jag varit dålig på att höra av mig under senaste tiden, men nu ska det bli
ändring på det, för är det någon kompis jag inte vill förlora så är det dig.
jag älskar dig hur mycket som helst malin, min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är världens bästa, vill aldrig förlora dig!! <3

2010-03-24 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0