5 månader

idag har jag och min älskling varit tillsammans i 5 månader.
helt underbart! tiden har gått så fort, och jag är så himla kär.
jag har aldrig någonsin i mitt liv känt såhär. det är galet.
du är mitt livs kärlek och jag vill tillbringa resten av mitt liv med dig.



min baby
åkte precis hem nu, han ska träna. sen kommer han till mig
efter träningen, och då ska vi bara mysa. han sover över här och
imorgon när han ska till skolan ska jag till doktorn. ska äntligen få
veta vad det är för bakterier som gör mig sjuk. sen ska skjutsar pappa
mig till skolan för att skriva ett naturkunskaps prov och sen ska jag vidare
till jobbet. jobbar mellan 13.00-19.30, inte kul att jobba en fredag men
sen när pengarna kommer då är det betydligt roligare! sen efter jobbet
tror jag att jag och baby skulle på någon fest. det är min fredag det!

nu måste jag gå och plugga lite naturkunskap. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0