godmorgon alla sömntutor.

såhär tidigt har jag nog aldrig varit uppe! men när jag är sjuk,
vänder jag dygnet helt! mår bättre, har inte så ont i halsen längre,
nu är det mer hostan som besvärar mig. igår tog jag det bara lugnt,
åkte en snabbis till rudbeck, hämtade matteböckerna och sen vidare
till prinsen för att lämna lite grejer till honom. han åker ju till turkiet
ikväll kl 6 typ..  nej nu ska jag slita mig härifrån, käka lite frulle
(om det går), åka till rotebro och säga hejdå till min älskling, hem igen,
plugga lite, ringa frida, ida och matilda! det var allt för mig, pusss i ljumsken


Kommentarer
Postat av: L I N N

hej vart handlar du oftast kläder ? H&M eller Ginatricot ? :) svara gärna i mitt inlägg om det :D kraam .

2010-05-04 @ 10:11:38
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0