home sweet home

kom hem för ett tag sen, jobbet gick bra, det var rätt lugnt, stod mest och pratade med moa. skönt att det inte alls var mycket folk, sov typ bara 6 timmar inatt så var rätt så trött. men ska inte klaga, moa hade bara sovit en timma inatt.  sen åkte jag och emelie till märsta och kollade på fotboll och sen hem igen. nu sitter jag här, lyssnar på musik och ska snart gå och läsa lite. duktig tjej ju!

gårdagen var underbar...eller? va sjukt sliten och trött, men i matildas sällskap kan man knappast ha tråkigt..vi var hos august, typ chillkrök, det var trevligt.  sen drog vi hem med sista tåget och så slocknade jag direkt i min stora säng.

nu ska jag ringa ida, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0