jag är trött

ställde klockan på 7 och har precis ätit frukost, käkat mina droger och ska snart röra mig mot stationen. ska åka in till stan, leta upp rebecca och frida bland alla förvirrade människor, men det ska nog gå bra! får ha telefonkontakt hela vägen, annars virrar jag bort mig...

gårdagen var underbar, det var så mysigt att träffa alla gamla tjejer och det är nu vi vet att vi måste skärpa till kontakten. synd att inte ida kom, hon var sjuk och det märktes, men hon kommer ju vara med så många andra gånger! vi käkade god mat, pratade, åt efterrätt, pratade, pratade, pratade, supermysigt.

nej nu måste jag börja göra iordning mig, annars hinner jag aldrig! ska ta 8.23-tåget härifrån. puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0