min största rädsla

jag kan verkligen inte titta på folk som slåss. det är det värsta jag vet. jag har sett ett slagsmål i 9:an, det slutade med att jag grät. inte för att jag tyckte synd om dom medan dom slogs utan hur dom ser ut efteråt. svullna och blodet rinner. det är min största rädsla, att se någon jag tycker om vara i slagsmål. jag vill inte ens titta på film när folk slåss, börjar alltid gråta, tycker det ser så äckligt ut. man hör hur personen som får mest slag på sig huttrar och man ser ilskan i ögonen, det är läskigt.  nu tycker ni säkert att jag är värsta mesen och det är jag när det gäller dethär. hatar slagsmål. det slutar aldrig bra.

jag kan inte se mig själv slå någon, fy vad det hade gjort ont i handen. att få ett slag på mig hade jag nog klarat , men hade nog helst lagt mig ner på marken och spelat död eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0