my dad ♥

min pappa är underbar, världens bästa. vi är så lika, så sjukt lika. det är underbart, han förstår alltid mig och jag förstår alltid honom. vi pratar om allt och det är inte ofta vi bråkar. jag älskar han för hans personlighet, han är lika sprallig och busig som en 10-årig kille. helt plötsligt om jag lyssnar på musik kan han komma upp och dansa och sjunga, även fast han inte kan låten försöker han. eller om jag är i köket, kan han komma bakifrån och hoppa på mig och brotta ner mig på köksgolvet. han är så glad jämt och skrattar nästan alltid. han har roliga namn på alla och håller alltid på att berätta massa konstiga grejer, grejer han varit med om och jag tror alltid på det han säger, men allt är bara skoj, vilket jag inte inser förrän han börjar skrattar. jag skäms inte över min pappa, jag är stolt över han. jag är glad över att jag har just min pappa och inte någon annan, för jag lovar att det finns ingen som är som min pappa.



jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0