nu:

jäklar det gick inte att ligga med kläder ute och sola, fick gå upp och byta om direkt, tog bikinin istället. det var verkligen super varmt och som vanligt när jag solar blir jag alldeles fräknig efteråt. sen gick jag in och läste en stund, har typ bara 50 sidor kvar, så himla skönt, ska läsa ikväll också.

men nu alldeles snart jag ska åka iväg och träna, ska vara med och försöka så mycket som möjligt, är ju inte helt frisk ännu. men det kommer nog kännas i benen att det var ett tag sen jag sist tränade, menmen... nu är det dax att gå och byta om. är väl hemma runt 8 ikväll...

dessutom kommer min prins till skolan imorgon och sen ska han med mig hem och så ska vi bara vara med varandra. åh längtar.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0