rastlös

vill börja träna nu och spela matcher! har myror i hela kroppen och spring i benen. jättejobbigt. nu vill jag kom igång, känner mig som en invalid när jag inte får träna. det är inte jag, jag är typen som älskar att träna. men imorgon så är jag uttagen till matchen även fast jag inte tränat på hela veckan. pappa sa att jag får börja på bänken och kanske spela en stund i slutet av matchen! JAAA det är ju alltid något.

är hemma nu en snabbis, har grillat och så.. snart ska jag tillbaka till malin efter hon ätit om klockan inte drar iväg förmycket.. jag älskar den bruden, hon är underbar. saknar oss. tänk om alla vore som dig, du är toppen tjejen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är bäst!! <3

2010-05-07 @ 09:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0