saknar min älskling

känns tomt utan alexander nu, önskar att han fanns här nu. han är ju endå den personen som står mig närmast och det är ju inte så konstigt eftersom han är min pojkvän och vet allt om hur jag känner osv. men snart får jag träffa min prins, på onsdag morgon, längtar som tusan. kommer vara världens lyckligaste tjej då.

kom precis hem från ida nu, underbart att träffa den tjejen. vi tänker så lika på något sätt eller jag vet inte.. men det känns så skönt att verkligen prata ut om saker och ting. men iallafall vi såg världens bästa film, jag rekommenderar absolut! det hette law abiding citizen, bland de bättre filmer jag någonsin sett. sen åt vi upp en hel ben&jerry, cookie dough. nu ska jag käka lite mat och sen läsa. puss i ljumsken

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0