sjuk tjej

valborg till att börja med va underbart. grymt att slippa skolan och bara få njuta i en av uppsalas alla parker, med jordgubbar och cider. vi va ett antal brudar som drog dit, även alex och svante följde med. det var jättemysigt väder, att bara få sitta i solen och njuta. träffade även alla mina märsta kompisar, åh älskar att träffa dom efter så lång tid! sen vid klockan 5 drog vi hem till älsklingen, han och jag skulle grilla med hans familj. började känna att min hals gjorde super ont och hur febern började krypa fram, framåt kvällen. bestämde mig för att stanna inne och inte bli mer sjuk, hade trots allt feber och kunde knappt svälja mitt eget saliv. min prins ville inte gå ut utan mig så han stannade inne och tog hand om mig hela kvällen, vi hyrde film och myste. vaknade upp på lördagen med så himla ont i halsen att jag trodde jag skulle dö, kunde knappt andas eller svälja och det kändes som min hals var lika smalt som ett sugrör. så jag och min prins myste och bara va hemma hos honom, gick och kollade på fotboll och bara tog det lugnt. somnade förövrigt ganska tidigt den kvällen också. vaknade upp imorse och insåg att jag blev tvungen att hoppa seriepremiären, och det sög. vet just nu att det står 2-1 till knivsta så jag hoppas det håller i sig. inte fan ska vi förlora! nu är jag iallafall hemma, har precis ätit nyponsoppa och ska väl försöka sova snart, det blir bara värre och värre i halsen. men som tur är har mamma bokat en tid på sjukhuset 20.40. dom tror att jag antingen har körtelfeber eller halsfluss, fyfan. blir nog troligtvis hemma imorgon, men hoppas på att jag kan gå. vi hörs ikväll. puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0