SMS

har lite roliga&fina sms på min mobil som jag tänkte dela med mig!

-
"älskling. du är världens finaste människa. glöm aldrig de. jag är så glad att de är du och jag. har aldrig varit såhär lycklig i mitt liv, du öppnar ofattbara stunder i mitt liv. och jag älskar dig så mycket<3<3"

-
"haj gurkish! hur mår du? saknar dig i skolan! puss"

-
"gaaah josilajnen sluta babbla i telefonen nu!"

-
"ring mig nu, tänk att jag är en bomb, som sprängs inom trettio sekunder<3"

-
"stöd haiti genom att skicka en bild på dig själv till 72500. och visa att det finns värre katastrofer.."

-
"oh my g... jag är serious ju :)" - och det här är från min pappa

-
"tjena tigern, ska vi hem till mig och rädda din art?"

-
"blir spruta snart :) lillsvinsjossa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0