too cool for school.

nej jag skoja bara.. är hemma idag, kände att jag verkligen inte orkade gå. mamma och pappa tyckte att det var okej att jag stannade hemma, eftersom jag bara hade en mattelektion mellan 3-4. så vaknade nyss, och har precis ätit frulle, ska komma ihåg att ta mitt pencillin nu också. det börjar bli bra, halsontet är helt borta. bara hostan på kvällarna som är jobbig. idag ska jag läsa min bok, har läst typ 30 sidor och har bara 150 kvar! hm.... bäst att sätta igång, fast jag har ju ända till nästa måndag på mig.

sen kanske jag hjälper emelie med att hämta grejer från hennes lägenhet och då åker vi förbi rudbeck en snabbis och så ska jag hämta mina naturkunskapsböcker. klatnig som jag är glömde jag dom igår...

kom och tänka på en sak dessutom, den här veckan har jag bara varit i skolan två dagar. och bara gått på två lektioner! fast jag har inte skolkat.. knäppt egentligen..

nej nu ska jag kila iväg, ta mitt pencillin och läsa min bok. ha en bra dag!

och föresten ikväll får jag inte spela matchen, pappa hörde min hosta igår.. känns surt.. men runt sex-tiden ska jag och alla andra tjejer äta middag hos frida. mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0