underbar helg

fredag: åkte till skolan och skrev ett prov, sen åt jag lunch med baby och sen åkte jag hem, träffade malin. underbar tjej, önskar vi sågs oftare än vi gör.. vi å god mat, lekte med "fernando, fille" eller vad dom nu tänker döpa den lilla rackaren. sen tittade vi på "sex and the city" konstigt nog har jag inte sett den filmen så det var dags och nu har vi planerat att vi ska se tvåan när den kommer ut. sen vi ett-tiden började jag röra mig hemåt.

lördag: jobbade mellan 9-14, var hur seg helst, trött dessutom. sen efter jobbet åkte jag direkt till älsklingen och det var ändå helt okej väder, men precis när jag gick av bussen och alex mötte mig, började det spö regna! sen gick vi hem till han och mös, somnade på hans bröst ett tag, lika mysigt som alltid. sen åt vi och efter middagen blev jag tvungen att röra mig hemåt. fixade mig och sen kom ida och hämtade upp mig och vi åkte till rotebro på fest. det var grymt, eller ida? haha ida fick sig många danser iallafall, hm... naken danser? UNDERBART!

söndag: vaknade hos älsklingen, pappa kom och hämtade mig för att jag skulle jobba mellan 9-14. Det var jättesegt där uppe och tiden gick långsamt men när jag äntligen slutat skjutsade pappa mig till alex. sen ringde mamma helt från ingenstans och sa att vi skulle till doktorn. så det var bara att börja röra mig hemåt igen. väl hos doktorn tog vi massa tester eftersom jag fortfarande mår jättedåligt, det visade sig vara körtelfeber. aj,aj,aj.. men har väl haft det i ungefär en månad nu så förhoppningsvis är det bara en månda kvar tills jag blir frisk. det jag saknar mest är fotbollen, har inte rört på mig på en månad, fatta hur dålig min kondition är nu :o sen skjutsade pappa mig till älsklingen igen.
måndag: vaknade upp bredvid min baby, det är det bästa som finns. sjukanmälde mig och åkte hem när alex skulle till skolan, och när jag kom hem somnade jag direkt. nu ska vi snart äta och efter det ska jag och pappa åka och titta på fotboll, både alex match och märstas. imorgon ska jag till skolan, måste få veta lite betyg och sen lämna mina böcker och skåp. hörs senare ikväll. puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Ojdå gumman, hoppas det inte är jag som har smittat dig!!

Hoppas det går över fort och ta hand om dig!

puss Frida

2010-05-31 @ 19:18:21
URL: http://fridaheerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0