Utkast: Maj 4, 2010

idag har jag varit duktig, hunnit med massa! ibland är det skönt att vara hemma från skolan och få vila ut sig. jag har hunnit med att plocka ut diskmaskinen, vika tvätt, panta flaskor, borde fått typ 100 kronor och blir lika besviken varje gång eftersom det aldrig blir mer än 40 kronor. har även pratat med frida ett tag, pluttisen min! har rensat gamla prov från högstadiet också, och nästan på varje prov i 7&8:an hade jag MVG, sen sjönk det med tiden. sen ringde idisen mig efter det. och nu lyfter min babys plan om en halvtimma, kommer bli tomt. men det ordnar sig!
ikväll är det alla bra tv-program! YEEES. då kommer jag sitta spikad framför tv:n! blir besviken på mig själv att jag aldrig läser ur min engelska bok, har läst typ 7 sidor och snart ska jag vara färdig. fan, att jag aldrig tar mig tid! det är "så mycket annat" hela tiden, eller är det de? nej nu ska jag kila ut. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0