vaknade nyss

oj herregud, vaknade nyss. la mig i sängen någon gång vid 5, sen slocknade jag direkt. mamma ropar att malin nyss ringde mig så jag ska ringa tillbaka alldeles snart. imorgon har jag bara en lektion och det är bild två timmar, sen slutar jag, WOOHO! jag har bäst schema. ska förövrigt träffa den bruden imorgon efter jag slutat, skulle hjälpa henne med lite saker, baka, bland annat. mysigt att äntligen få träffa den skruttisen :)

idag i skolan åkte jag och ida till centrum på hålet och hon tittade på världens bästa mobil, blev lite avundsjuk när jag sedan tittade på min. den var hundra gånger finare än en iphone och kanonbra. så den kommer hon nog glida runt med alldeles snart... sen kolla vi lite i affärer, men eftersom ingen av oss hade pengar blev det lite lång-tråkigt så ida drog tillbaka till skolan och jag och till rotebro för att sola. tog bara en 12-minutare, men det syntes ändå kan jag lova! sen var det dax att dra tillbaka till skolan. när jag kom till skolan mötte jag upp runhellen och jag satt och snacka med den härliga pricken! sen drog vi mot lektionen för att skriva engelska nationella i hör-och läsförståelse. gick väl varken bra eller dåligt, orkar faktiskt inte bry mig. känns så med ganska mycket nu! efter det kände jag mig mycket sjukare än jag egentligen var och det förklarar väl att jag somnade. känner mig inte så pigg nu heller. men ska gå till skolan imorgon och stannar nog hemma på fredag. då ska jag inte vara med på idrotten och orkar inte vänta på min mattelektion som är kl 3.

fick dessutom ett sms från alex nyss, "har bränt mig lite i ansiktet idag :p , det är 30 grader varmt här. önskar du vore här, saknar dig jöttemycket. älskar dig <3" gud va jag saknar min prins nu, vill att han ska finnas här nu.. men han kommer ju snart och då jäklar kommer jag inse hur mycket han betyder.

nej nu räcker det, annars orkar ni inte läsa. obs långt inlägg!

just nu - sorry för dålig kvalité.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0