virus

var nästan inställd på att det skulle vara halsfluss, och när läkaren kommer och säger att det inte var det, fick jag panik. då var det bara att ändra sig och börja förbereda sig på körtelfeber. om det hade varit det får man typ inte gå till skolan på flera veckor, och inte träna på hur länge som helst. men det var inte körtelfeber heller, så nu har jag ingen aning om vilket virus jag har i min kropp och det suger ju ganska mycket. fick iallafall pencillin som jag ska äta ett tag nu. och jag kommer stanna hemma från skolan imorgon och kanske tisdag, får se hur jag mår. tror jag ska lägga mig och titta på en film och försöka somna nu. och om det är fint väder imorgon ska jag försöka sätta mig i solen och läsa lite. pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0