det gäller att vara nöjd med sig själv...

alla har komplex på sina kroppar, det finns alltid något man önskar att man inte hade/något som man skulle vilja förändra... jag är själv där och försöker ta mig där ifrån och försöker inse att jag ska vara glad för att jag är jag.. jag är frisk, har inga sjukdomar eller problem i livet. sen att man stör sig på något på sin kropp är väl helt okej så länge det inte går över styr. vi måste acceptera varandra och sluta ta till den information som vi blir tilldelade varje dag via media om hur vi ska se ut. jag/vi måste börja lita på min/vår självkänsla och sluta förlita mig/oss på andra. det finns ingen som är perfekt. man ska vara stolt över den personen man är. det är de jag ska lära mig, att vara stolt över mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0