i need you in my life

höstlov, fy så passande, behöver det så himla mycket, även fast det kommer bli en hel del pluggande under lovet... min helg såg ut såhär: 
fredag:
direkt efter skolan åkte jag och min prins in till stan för att äta något gott och titta på saw 3D... vi började med att gå runt i lite affärer och jag kan säga att inget införskaffades, behöver verkligen hålla i mina pengarna denna månad. sen åt vi lite mcdonalds, hehe och sen vidare till bion. jag tänker bara tala om att det är den värsta filmen jag någonsin har sett och blundade mig igenom halva... eftersom det var 3D kom det både inälvor och blod rakt emot oss. fy vilken äcklig film. sen när vi skulle hem, va det ganksa mörkt ute och jag var ganska rädd så jag var tvungen att fråga alex "tror du att det finns psykopater som blir triggade av en sånhär film??" sen åkte vi hem till mig och sov här.

lördag: mamma och emelie var och shoppade på ullared och jag och pappa hade en egen dag med varandra.. vi började med att åka ut och övningsköra och det gick väl helt okej, varken bra eller dåligt.. det var ett tag sen jag övningskörde... men nu får jag konkurrens, alex ska också börja övningsköra med pappa :( iallafall så åkte jag och pappa till vaxholm och pratade om allt mellan himmel och jord... vidare till kista och åt mat där och sen hem och skulle kolla på någon film. vi började med att kolla på toy story 3, den va faktiskt bra, jag älskar barnfilmer.. är lite barnslig av mig... sen sa pappa "jag har en till jättebra film, ska vi titta?" den filmen höll jag på att spy till, minns inte vad den hette och det är nog lika bra det.. fy alltså... det handlade om en tjej och en pappa som typ va förälskade i varandra och dom kidnappade killar och torterade dom hemma i deras hus... hade svårt och somna den natten, hade även alla lampor tända... sen klockan 11 på kvällen kom mamma och emelie hem från ullared och gissa om jag var avundsjuk? dom hade shoppat för sammanlagt 6500 kr.... fick iallafall en mjukisdress och underkläder som tröst...
söndag: jag och emelie åkte och klippte oss, blev ganska kort men det tycker jag alltid att det blir, så inge mer med det.. vi fick med oss ett pussel hem från lena&lars och när vi kom hem åt vi lite sallad och hela familjen tittade på någon film om hitler och hans bakgrund.. sen fick vi för oss att vi skulle börja lägga pusslet, 1000 bitar.. kändes som att vi inte visste vad vi hade gett oss in på.. hursomhelst gick jag till malin mitt i pusslandet och när jag kom dit tittade vi på skönheten&odjuren och snövit.. haha! lite senare på kvällen så tittade vi på national treasure, och jag somande såklart som vanligt...
måndag: vaknade precis och ska alldeles strax gå ner och äta frukost, sen kommer alex hit och senare ikväll ska jag på möte, spännande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0