liten paus

har tagit en liten paus nu i det eviga pluggandet. känns som jag pluggar och pluggar men inte fattar någonting, bläää! måste sätta full pott på provet för att få mvg.. jäklar vilka krav jag har i alla ämnen märker jag.. samma sak i svenskan, sätter jag ett mvg på talet får jag mvg i kursen, herregud!! det ända jag gör i mitt liv, är i stort sätt att plugga och jag är så sjukt skoltrött just nu!

hur som helst, har bestämt mig att plugga från 8 till 9, missar robinson men tror mamma spelar in det, så det löser sig nog! efter det ska jag sova, känner att jag behöver få lite sömn. och imorgon har jag bara ett prov direkt på morgonen och efter det slutar jag. åh så skönt, behöver helg, behöver ledighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0