mötet

mötet gick kanonbra! ska bara skriva på papperna och sedan är jag officiell bsk:are... känns som många dörrar öppnas i denna klubb och jag tror att jag kommer storm trivas!! lite jobbigt är det väl att vara ny men man kommer fort in i "gänget". känner mig nästan lite som en laghora, byter klubb hit och dit.. men i denna klubb kommer jag nog stanna länge.. det finns så många möjligheter och så mycket spelare. UNDERBART!! länge sen jag kände en sån här ny tändning för fotboll!! för 2 år sen var jag i rik/mik, förra året i knivsta och nu bollstanäs. men jag har aldrig bytt för att jag inte trivdes utan snarare vad som passat mig bäst. och nu vill jag utvecklas och då passar detta alternativ bäst. kommer självklart sakna alla mina knivsta tjejer.. men så är det väl alltid :( på söndag är min första träning, inomhus.. är redan nervös!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0