snabbt inlägg

idag har varit den sjukaste dagen i mitt liv, har aldrig varit såhär trött, det är helt makalöst. sov längre än vanligtvis och ändå är jag dubbelt så trött?? hur som helst hade jag rättskunskapsprov igår, det gick varken bra eller dåligt och det var ett sånt prov "skriv mvg så får du det i slutbetyg", tror mitt mvg rök där faktiskt, men vi får väl se.. skulle ju haft tal imorgon men får ha det på tisdag istället, väldigt bra tycker jag eftersom då kan jag öva i helgen. imorgon har jag företagsekonomiprov och jag har pluggat superdåligt så det är bäst att sätta igång nu! imorgon kommer ett par mysiga tjejer hem till mig och äter och myser, underbart!! nu är det mat. hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0