snö är mysigt

till att börja med så tycker jag att snön är mysig. man kan dricka varm oboy, det är mörkt ute och det är mysigt att gå på promenader... det är klart att jag tycker om sommaren mer, men hur kul vore det att alltid ha sommar??

slutade 1 timma tidigare än vanligt, skönt.. för jag måste börja plugga nu. på sista lektionen fick jag tillbaka mitt arbete om anorexia och jag fick MVG. underbart. det känns som det lönar sig att slita lite då&då. har ett tal på torsdag om det arbetet som jag borde skriva klart idag och måste plugga klart rättskunskapen idag också, prov på det imorgon!! kommer bli ett svårt prov känner jag på mig.

träningen ikväll är inställd, bra det!! för jag hade ändå inte kunnat gå eftersom jag har så himla mycket i skolan.. snart ska mamma laga pannkakor till mig och imorgon ska jag äntligen få träffa min babe...

rörigt inlägg, jag vet. hela min hjärna är kaos just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0